domingo, 9 de junio de 2013

3er a les Valls d'Aneu

Bona cursa la d'ahir, de les que candeixen de debò, amb un perfil d'autèntica alta muntanya.
A les 6 del mati es dona la sortida, com sempre..................es surt molt ràpid, jo l'ultim juntament amb la meva dona que també hi participava, posa'n-li el trak al garmin, per si de cas......ja que a 2100mts possiblement hi tro-vessem neu i boira,
La cursa de sortida ja començava de cara amunt, jo sense obsessionar-me en els primers,hem fico al meuritme, hi havien 17km d'ascensió fins al final del primer port, aixi que hi havia corda per rato, vaig
 poder córrer bona part de tota la pujada, en arribar a dalt del cim comença a nevar, i enmig d'una boira veig el refugi del Pla de la Font,els del control  hem diuen que anava 3er.
Emprenc la baixada, força perillosa i relliscosa, arrisco una mica avore si puc retallar distancia amb els dos primers, arribo a Spot, km24 i al control hem diuen que el segon hem porta 5min.
No m'obsessiono i continuo al meu ritme,encara fa falta una bona pujada i mitja cursa.
Arribo al control de Jou, allí comença la segona ascensió forta, no era molt pronunciat però era un coll molt trencat, que no hem deixava agafar un ritme constant i còmode, hi havia molt fang, ja que una fina pluja hem va acompanyar bona part del recorregut, i les roques relliscaven molt, per fi!!! arribo a un poble abandonat, hem pensava que hi trovaría un control o avituallament, però res, continuo cap amunt i dalt del cim de Dorve tampoc ningú, no hem feia falta res, però ha segut la cursa mes estranya que he fet, no he trobat ningú en cap moment de la cursa, es veritat que aguantar la pluja per vorer passar a gent corrent en cara de cansat no es la millor imatge, però......., ni tan sols familiars d'altres participants que esperen a veure'ls passar, en fi......
Emprenc la baixada, aquesta molt xula, per mig d'un bosc en ziga zaga, amb el sender tou de les fulles del bosc, hem solto una mica de cames ja que això s'acaba, anem a vorer si tinc sort i algú dels de devanit "pinxen" i puc agafar-lo.
Arribo al últim control a Escalarre, hem diuen que el segon el tinc a 8min, grrrrrrrrr nomes queden 4.5km i no li he retallat res, no hi ha res a fer, esta o ha estat mes fort que jo i ja no el puc agafar.
Tot i aixi per si de cas no hem relaxo, he vist i he agafat corredors l'últim km, avui no es el cas arribo a meta 3er de la general amb un temps de 5h18min.

Al cap d'una estona hem truquen per telefon, la meva dona l'han portat en l'ambulància, ha tingut que abandonar, una rotura muscular li ha impedit de poder acabar, però ha segut intel.ligent, d'haver continuat el que es una rotura de 2cm, i que 10 dies de repòs i fàrmacs ho arreglen, una rotura mes gran.........tot i aixi bon entreno a fet la primera ascensió llarga i la baixada fins a Spot.

Clasificació:
https://www.inscripcions.cat/marxavallsdaneu2013r/classificacions


No hay comentarios:

Publicar un comentario