lunes, 20 de mayo de 2013

TRAIL 42KM. RASQUERA - TORTOSA

 L'any passat en acabar aquesta mateixa cursa vaig dir que no la tornaria a fer, hem va deixar molt mal sabor de boca, vaig patir molt de turmells i no la vaig disfrutar.

I enguany a tornar-hi!! entre que les inscripcions no anaven massa be i vaig aportar el meu granet col·laborant en la participació i que cada cop hem trobo millor, ja se sap.................quan et trobes be tens ganes de córrer.
Aixi que al final a la gerra, i amb una cosa important,l'experiència i coneixença de l'any anterior.

Ja de bon principi intento agafar l'estel.la de J.J.Oliva, però pujant,encara que podia seguir-lo hem notava massa forçat pera una cursa de 40km, ja que aquesta mena de curses d'arribar be al final o no, de vegades es de guanyar a perdré, aixi que decideixo deixar-me caure una mica i ficar el meu ritme, era coneixedor del que quedava ..........i no era poc.
A la poca estona veig un corredor que hem s´apropa i fem tota la pujada fins la "Creu de Santos" junts, a partir d'allí venia el tram mes tècnic, el deixo passar i que marques ell el ritme i traçat, jo a uns 50 - 100 mts d'ell, hem va anar de perles (l'experiència es te que fer valer,jeje) com ja sabeu els que heu fet aquesta cursa, el tram de la Creu de Santos fins l'Alentar es molt tècnic,amb molta pedra i amb el sender poc definit, amb el cual tens que anar amb una tensió extrema, en mirar on trepitges i d'estar pendent de les cintes de marcatge, aquesta última cosa hem la vaig estalviar, ja que jo nomes tenia que seguir la seva estel.la.

En arribar a les diferents pujades que hi han vaig poder observar que l'altre corredor fallava una mica,es quedava una mica, però en canvi en terreny pla tenia bon ritme, el cual m'ho va demostrar en arribar a l'Alentar, que hem va canviar el ritme i veig que es vol desfer de mi,
Jo no m'obsessiono en seguir-lo, el meu ritme es prou bo, i encara faltava l'ultima pujada a l'ermita del Coll de l'Alba i si sumem l'esforç extra que havia fer per desfer-se mi, ho podia pagar a l'última exigent pujada.

Dit i fet, en arribar a la pujada el veig caminat molt forçat, casi clavat, Ara es la meva!! puc pujar trotant bona part de la pujada, i en arribar a l'avituallament,no paro no el deixo descansar i augmento el ritme en el tram de puja-baixa fins a Coll-Rodó, al cap d'una estona hem giro i veig que no m'havia pogut seguir, ara nomes hem tocava mantenir el ritme i la diferencia treta fins a meta.

Per fi!! la meta 4h37min. i 4art. de la general.

També com no, felicitar a tota la UEC Tortosa per la seva organització i desplegament en una cursa tant difícil.

Ah!! i pernilet per a l'equip Trail Roquetes ,esmoleu ganivets!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario