lunes, 23 de julio de 2012

PRIMERA ETAPA VOLTA CATALUNYA

Desprès de comentar-ho tot, el que hem quedava i per on arri-variem a casa vaig sortir de Coll de Nargó per la vorera de la carretera principal, hem vaig ficar a un ritme molt còmode, però tampoc gaire pausat, ja que per altra banda hi estaria moltes hores.
Al poc de començar ja vaig veure que traçar per la carretera principal no era bona idea, el rebuf dels camions, els cotxes a mil per hora, no podia ser, avui ja no hi ha temps però per a l'endemà ni pensar-ho de planificar per la carretera principal, acabaré boix!!
A mes a mes els túnels, el soroll dels cotxes al travessar els túnels era insuportable, no corria agust, tota l´estona estava pendent de la carretera, si un cotxe s'arrimava massa a la vorera, fins i tot del rebuf dels camions hem va saltar la gorra, m'estava agobiant, nomes mirava el garmin per vorer quan faltava per arribar, en un dels avituallament que el meu germà i la Tere hem van preparar els vaig comentar que no es una bona idea traçar per la carretera principal, prefereixo fer mes quilometres i anar mes tranquil.
En arribar a Pons,amb 41km recorreguts, la meva cara ho deia tot, els comento que busquen una alternativa per carreteres secundaries, ha segut un calvari.
Vam buscar una pensió econòmica per descansar i recuperar forces, en arribar i agafar el movil, tenia desenes de missatges d'ànim i coratge, de gent que no tenia ni com a contacte, el que havia fet i la meva decisió d'agafar el relleu, havia fet reviure li'l.lusió i l'esperançà que el meu germà havia començat

1 comentario:

  1. El otro día ojeando la revista Sport Life me sorprendí al ver la foto de tu cabezera del blog en un pequeño artículo de información de la ultra trail aneto, concretamente en la página 122, no te lo pierdas, te gustará.
    salut i trail!!!!

    ResponderEliminar