domingo, 15 de julio de 2012

CURSA CAMÍ DE SIRGA

Ahir vaig participar a la cursa de muntanya de Mora d'Ebre, en un principi no tenia previs d'anar, ja que aquest tipus de cursa per al que jo estic preparant no hem van massa be, però al final m'hi vaig decidir, (per no perdre ritme) tot i així dissabte vaig fer una tirada de 65km amb bici.
Ja de sortida es va imposar un fort ritme, jo al principi no hem trobava còmode, i encara que ens vam quedar un grup de tres corredors al davant, a les primeres pujades hem deixaven uns metres, que recuperava fent una bona baixada, desprès ja hem vaig anar trobant millor, be una bonica cresta tècnica la cual vaig difrutar, ja que m'agraden molt, abans de l'última pujada vam quedar jo i J.Antonio Alfara, vaig estar atent d'aprofitar algun moment de debilitat de J.Antonio, però aquest no hi va ser, aixi que coronem tots dos l'ultimà pujada forta i desprès d'una curta baixada ens presentem a l'últim quilometre, de sobte veig l'ermita de l'arribada i arranco fort per guanyar, però el J.Antonio m'aguanta i ens emparellem en un disputat esprint el cual finalment vaig perdre, però content, desprès de tot ha segut un fi de setmana complert i a mes he pujat al podi..........completissim!!

Aprofito per felicitar a tota L'organització de la cursa, que com sempre han fet d'una cursa un dia de festa i germanor, que al final es el mes important i anima a tornar-hi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario