jueves, 21 de junio de 2012

DIAGNOSTIC "EMMONA"


Ahir vaig anar al metge, volia saber que m'havia passat a Emmona, el perquè, que ho havia provocat,tenia dubtes i tenia ganes de ficar remei.
Vaig explicar al metge pas per pas, el abans i el durant la cursa, que havia begut i menjat, com,de quina manera en quin punt, sense deixar-me res.Despres d'analitzar-ho detingudament, el diagnostic era clar, i en aquest cas com ja soc "mig metge" va ser el que en un principi vaig dir: PRINCIPI D'INSUFICIÈNCIA RENAL PER DESHIDRATACIÓ, en resum hem vaig quedar sec i el meu cos va estar patint molta estona.
Però tots els participants de "Emmona" sabíem d'aquesta separació de 20km entre un punt de control i l'altre, i l'error va ser que hagés tingut que baixar una mica el ritme i mes en les hores puntes de sol en que jo vaig afrontar el tram, però clar hem trobava be, i anava remuntant, i això hem va cegar una mica, tan que ho vaig pagar en un alt preu.
Hem quedo amb el positiu i que dels errors s'ha d'aprendre,com jo mateix vaig pronosticar abans de la cursa, que seria per eliminació, i aquí hem teniu............Eliminat!!! No busco excuses, ni Pros, es simple, he fallat i la cursa n'ha guanyat.
En aquest tipus de curses de vegades, no correm contra altres, també correm contra la natura,i aquest rival es dels forts (sol,vent, fred,aigua) s'han de tenir en compte.

Hem quedo en la frase del metge: "Ha segut una decisió dura però molt encertada, si hagessis continuat haguessis agreujat la situació"

No hay comentarios:

Publicar un comentario