martes, 8 de mayo de 2012

DEMÀ DIAGNOSTIC

Demà sabre el pronostic del genoll, quasi m'atreveixo a dir que ja ho se, no voldria precipitar-me, ni ficar-me mes mal al damunt del que tinc però.........

Aquest tipus de molèstia ja l'he tingut fa molt temps i llavors hem va costar el retirar-me del ciclisme, ara en aquest tipus de lesió la ciència ha fet grans progressos i no es com fa 10 anys enrrera. He de valorar i reflexionar en alguns aspectes si vull continuar en aquest meravellós esport que he descobert, una cosa si que tinc clara, la vida no m'he la guanyaré de l'esport, però hi han altres valors que son importants, i que nomes fent aquest esport, tenint els amics que tinc, gaudint de la muntanya i de la natura, sofrint en les curses. Son coses que hem fan falta, necessito córrer, ficar el meu cos al limit, es com una droga, es una forma de vida i de veure les coses, soc com molts d'altres, un d'aquells als que molts anomeneu "malalts".........pos si, soc un d'ells i no hi puc fer-hi mes, el dia que no entreno hem sento mal.lament, i ara mateix pos.........imagineu-vos, possiblement hem tocara rascar la butxaca, no son bons temps per fer-ho, i molts ho tindrien mes que clar, jo també ho tinc,vull seguir i portar a bon port el meu objectiu, i ho faré.

Aquesta nit tocaré fusta, si fa falta dormiré damunt de les lamines del somier, jeje

3 comentarios: