domingo, 1 de abril de 2012

TEST CICLISTA ACONSEGUIT

Ahir tal i com ja vaig anunciar, tocava bicicleta, la veritat es que encara que fora d'on jo vinc, eren molts kilòmetres i jo en portava ben pocs, hem feia vergonya dir-ho, i per l'altra banda, a mi hem feia por, be, ja que ho he començat ho dic 740km repartits en 6 dissabtes, mes la sortida de l'altre dia i poca cosa mes, per als que ho enteneu, molt poc. Però volia fer-la i prou, tenia ganes de desconnectar de les cursas de muntanya, i cuidar articulacions.
Abans de sortir ja anuncien que serà neutralitzada i bla,bla,bla, entre mi hem dic, si, ja ens coneixem.....
i la veritat es que es va anar controlat mes o menys, dic això perquè en passar per Mora d'Ebre portàvem una velocitat mitja de 35km/h. El primer problema s'aproximava el coll de la la Fatarella, hem van fer treure els fetges i no se que mes, es va partir en mil trossos, però, anava aguantant, el següent era coll Ventós, aquest si que farà mal, i vaig decidir de no intentar aguantar als primers i pujar al meu ritme, ja que si hem revenen pujant ja no els enganxaré, i aixi ho vaig fer, vaig pujar al meu ritme i vaig acertar, es va trencar en mil troços, però el meu objectiu es no perdre molt de temps amb els primers i arriscar una mica a la baixada per tornar a enganxar, bufffffff hem va sortir be, enganxo amb el grup capdavanter i miro enrrera i ja no hi quedava ningú mes, nomes érem uns 25 corredors, els mes forts clar, ja nomes hem quedava el coll de Som, era on es decidiria la cursa, i jo anava una mica just de forces, es va pujar a mil per hora, jo, ja no podia mes, i decideixo fer el mateix que a l'altre coll, pujar al meu ritme i intentar enganxar baixant, però ja no va ser possible, quedava molt poc fins a meta i tal com es va trencar, es va arribar a Tortosa, ja amb un grupet de 4 corredors mes, a poc dels primers, i una mica tocat, els 160 km s'havien fet una mica llargs, però tenint en compte el que ho havia preparat, tinc que estar content i satisfet, no podia aspirar a mes, i he fet un boníssim entrenament.

A preparar la proxima.............

No hay comentarios:

Publicar un comentario