lunes, 26 de marzo de 2012

DE LA SELVA DEL CAMP A L´HOSPITAL

Aquest fin de setmana tocava anar a la Selva del Camp, per fer la marxa de resistència de 68.5 km amb 6270 mts. de desnivell acumulat, puntuable per a la copa Catalana. En un principi com ja vaig dir en la entrada passada, seria un test per provar material, ritme, etc..
Al donar el tret de sortida, vaig veure molt de nerviosisme, i es va sortir molt fort, jo tenia clar el meu objectiu i des-de l'inici vaig portar un ritme, el meu, el que jo anava còmode i el que creia que podria aguantar durant els casi 70 km.
Vaig anar fins al km 35 amb el Marcel, que el vaig conèixer durant el transcurs de l'aventura a "la volta Catalunya solidaria" i que finalment va ser el digne guanyador, rodant pels sender i pistes portàvem un ritme força similar, però pujant ell tenia un punt de mes, i vaig decidir soltar-me, ja que encara feia falta mitja cursa, en arribar a Prades, km 42, vaig començar a notar que alguna cosa no anava be, tenia moltes ganes d'orinar, parava sovint a orinar, i casi no orinava res, uuuuufffffffffff, crec que això es una infecció d'orina, la que m´espera fins a meta, dit i fet, la cosa va anar a mes i a mes, va arribar un punt que parava a orinar, per que tenia moltes ganes i nomes sortien 3 gotes contades, ja cansat d'aquesta situació, vaig decidir aguantar com vaig poder, vaig arribar a L'Albiol, tot el que quedava era baixada fins a meta, anava seguint a un corredor i de cop i volta m´adono que feia estona que no veia cap cinta ni marca, li dic:
-Crec que no anem be, no veig cintes, i hem contesta
-Si, si, estic seguint el GR. i porta cap a La Selva, llavors jo ja hem planto
-Ho sento noi, però jo dono la volta, estic segur que no anem be, no pot ser que no hi hagin cintes, dono la volta i efectivament, en un encreuament ens havíem despistat, mes de 15 min. perduts, que ja no m'importaven, però que dona molta rabia, i mes tal i com jo anava, tenia tanta rabia i ganes d'acabar que a la baixada vaig començar a apretar i encara vaig agafar a alguns corredors, que anaven completament trencats i casi caminant, en arribar a meta la primera cosa que vaig fer es anar al serveis a descarregar l´orina retinguda, no se ben be, quin vaig quedar, ja que me'n vaig anar de seguit al CAP per a que hem donen alguna cosa per a la infecció, segons hem van dir vaig quedar 6è i el temps segons el meu GARMIN 8h.05min.
La cosa es que quan m'analitzen l'orina, hi van sortir alguns paràmetres alterats amb infecció i restes de sang i hem diuen que tinc que quedar-me en observació 24h. fins que es normalitze, aixi que, vaja fin de setmana.........................ahir diumenge a les 21.30h. sortia d'urgències amb l'alta medica.
Be, deixem-ho en que vaig fer un bon entreno i prou.......................la resta per a oblidar

3 comentarios:

  1. Millorat crack! Espero que no sigu res i tornis a estar a tope ràpid.
    Jo tampoc vaig poder anar a la Selva , encara tinc molesties al peu.
    Ens veiem , salud i km's compay.

    ResponderEliminar