domingo, 12 de febrero de 2012

CURSA DE GINESTAR


Satisfet!!! aquesta és la millor definició desprès de fer balanç de la cursa, en una temperatura de +1º s'ha donat el tret de sortida de la cursa, Savina de bon començament que seria una cursa molt rapida, ja que la vaig córrer el 2011, hem coneixia el recorregut, amb 22 km i nomes 800 mets de desnivell positiu es una cursa d'anar amb el cor fora de la boca de principi a fi, tenia el dubte de si hauria recuperat be dels 100 km que vaig fer el dia anterior amb bici de carretera, si les cames hem respondrien be, si no hem notaria els músculs carregats, i tinc que dir que tot a anat força be, m'he notat una mica les cames, als llocs on el desnivell era mes pronunciat, però del contrari ja hages segut "massa", he fet una cursa progressiva, pensant amb tot això que he anomenat, sense obsessionar-me amb els primers, ja que tinc clar,que ara per ara no es la meva gerra, el que m'importa en realitat es la meva progressió, recuperació, sensacions, i tot allò que envolta el seguir avançant de cara a UTMB, i si tinc que dir-ho, estic satisfet, des-de que ha començat el circuit terres de l'Ebre, he seguit el mateix guio, el dia abans de la cursa fer un centenar de kilòmetres en bici de carretera, i he millorat en respecte al 2011 els temps en les curses, en aquesta en concret he millorat en 6 min. el temps que vaig fer l'edició  passada, (l'any passat el dia abans descans) això es un indicador de que el meu cos i cames, estan assimilant be els volums de carrega i recuperen força be.

22km 800D+
14è de la general amb un tems de 2h.02min.
CLASIFICACIONS
http://cursalofrare.wordpress.com/noticies/
RECORREGUT
Untitled de javieritet en Garmin Connect: Detalles


Aprofitant aquesta entrada al meu bloc, vull felicitar des d'aquí als organitzadors, ja que un altre any, han tornat a fer una cursa d'exemple, tan a nivell de marcatge, com organitzatiu, i la gran resposta a nivell participatiu es el millor indicador.

No hay comentarios:

Publicar un comentario